ZGZB-ARM
Protišmykové podložky slúžia pre zvýšenie koeficientu trenia na definovanú hodnotu μ = 0,6.
Je jedno, či dôjde k náhlemu alebo prudkému brzdeniu, úhybnému manévru alebo sú nerovnosti vozovky - náklad na nákladnom aute sa nesmie pohybovať. Ale len v niekoľkých málo prípadoch je dostatočne zaistenie nákladu možné len nadstavbou vozidla.
Pozor: Posledné kusy na sklade!
Dostupný dátum:
na vyžiadanie
YALE ZGZB-ARM Protišmyková podložka
Protišmykové podložky slúžia pre zvýšenie koeficientu trenia na definovanú hodnotu μ = 0,6.
Je jedno, či dôjde k náhlemu alebo prudkému brzdeniu, úhybnému manévru alebo sú nerovnosti vozovky - náklad na nákladnom aute sa nesmie pohybovať. Ale len v niekoľkých málo prípadoch je dostatočne zaistenie nákladu možné len nadstavbou vozidla.
Príjemca :
* Povinné polia
alebo Zrušiť
Protišmykové podložky slúži pre zvýšenie koeficientu trenia na definovanú hodnotu μ = 0,6.
Je jedno, či dôjde k náhlemu alebo prudkému brzdeniu, úhybnému manévru alebo sú nerovnosti vozovky - náklad na nákladnom aute sa nesmie pohybovať. Ale len v niekoľkých málo prípadoch je dostatočne zaistenie nákladu možné len nadstavbou vozidla.
Preto patria protišmykové pomocné prostriedky dnes k štandardnému vybaveniu pre každý profesionálny transport. Redukujú potrebné celkové predpínacie sily pri upínaní bremien a spoločne s upínacími pásmi sa starajú o to, aby náklad vytvoril uzavretú jednotku s nákladným autom alebo vagónom.
Protišmykový účinok sa hodí najmä u takých bremien, ktoré neznesú veľký prítlačný tlak. Často dochádza k nebezpečenstvu z nedostatočne zabezpečeného nákladu. Akceleračné sily pri obyčajnej cestnej premávke sa blížia hmotnosti nákladu.
Trecia sila FW protišmykovej podložky pôsobí proti posunu nákladu a je nasledovne fyzikálno popísaná:
FW = m x G
G = tiažová sila
m = súčiniteľ šmykového trenia
Rozdiel medzi silou zotrvačnosti F a trecie silou FW sa označuje ako bezpečnostná sila FS.
FS = F - FW
Bezpečnostná sila FS je sila, ktorú musia pojať zaisťujúce bezpečnostné prostriedky.